good morning fareast,we are really honored that you undrstand us,we try to write without any help,we even don´t use a dictionary.s
we will do our best to go as far as possible,we don´t care what other people think about the both of us.
in this forum there is few people wich we talk with,lamia,ritchie and feriel,joujou and c-direkt are nice too.
you must meet feriel,she is a very famous tunisian woman,she is very smart and very openminded woman,but we don´t know if she speaks english.
we wish you a very nice sunday.
leila & jouda
à Fériel & Lamia : condition féminine entre forme et con
She is polyglot.jouda wrote:good morning fareast,we are really honored that you undrstand us,we try to write without any help,we even don´t use a dictionary.s
we will do our best to go as far as possible,we don´t care what other people think about the both of us.
in this forum there is few people wich we talk with,lamia,ritchie and feriel,joujou and c-direkt are nice too.
you must meet feriel,she is a very famous tunisian woman,she is very smart and very openminded woman,but we don´t know if she speaks english.
we wish you a very nice sunday.
leila & jouda
Plutôt que de vous plaindre que les roses aient des épines, réjouissez-vous que les épines aient des roses.
ce sujet a preque 5 mois d age,et je viens de comprendre a l instant seulement,ce que voulait dire le titre,je crois que j etais le seul a ne pas avoir compris,
" entre forme et con" hajer voulait dire " entre forme et contenu"
le mot "con" me genait beaucoup dans ce sujet,je realise maintenant que j en etais un!!!
le titre etait clair pour tout le monde,mais personne ne voulait m expliquer
hajer si tu me lis,je m excuse
" entre forme et con" hajer voulait dire " entre forme et contenu"
le mot "con" me genait beaucoup dans ce sujet,je realise maintenant que j en etais un!!!
le titre etait clair pour tout le monde,mais personne ne voulait m expliquer
hajer si tu me lis,je m excuse
Re: loool
papaya tu me rassures!!! j etais donc pas seul dans le floupapaya wrote:Au moins , toi ça a pris 5 mois et tu as fini par comprendre...
pour mon cas , il a fallu que qu'un comme toi déchiffre le titre et l'explique pour nous..
Tawwa nmout mirte7 (comme le sa3idi , Fhem....ta77 matt)
Bonne nuit
forme et contenu= forme et fond
- loud generation